Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 00:58 - Нова ера в семейното забавление!
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1617 Коментари: 2 Гласове:
1



 Преди няколко седмици с един приятел отидохме по работа в една къща, и когато влязохме, бяхме доста впечатлени от "джаджите", които имаше във всекидневнята. 
Телевизора беше 60 инчов Панасоник Виера с 3Д, доста добра система за домашно кино и новата игра XБокс 360 със сензор за засичане на движението. 
Казано чесно доста бях впечатлен от телевизора и играта. Аз по принцип съм човек, който гледа да е що годе в крак с новите технологии и бях запален геймър преди време, но от 5-6 години съм гейм-фрий (както се шегувам) т.е. не съм се заигравал и дори избягвам да се доближавам до игрите, за да не се "зарибя" отново. :)
 Тези нови игри, обаче, са доста впечатляващи. Преди няколко месеца един приятел беше намерил в заложна къща една игра Нинтендо Уии, с колекция от спортни игри, на които с помоща на дистанционно, което прикрепяш към ръката си, играеш като на живо. Играта засича всяко движение на дистанционното и го предава на играча. Доста е интересно, пък и се изпотяваш, все едно спортуваш наистина. :)
 Новия XБокс 360 обаче е много по-добър. Той има сензор за засичане на движението, с който засича всяко движение на тялото ти и го предава на екрана. При него дори не е необходимо да носиш дистанционно или да прикрепяш каквото и да е. Проста заставаш на определеното разстояние и готово. Включваш се на живо в спортната зала :)
 Преживяването е почти като на живо и е доста забавно. 
Това може би е ще замени до голяма степен истинския спорт и ще е новия начин за семейно забавление. 
В тази къща, я която бяхме майката играеше боулинг на въпросната игра с едно от децата си (на около 6-8) години. Доста се забавляваха. За мен беше малко странно, защото по принцип жените избягват подобни игри. Но може би това се променя и скоро ще са наравно с мъжете пред ТВ играта. :)
Пък и определено удоволствието е още по-голямо, когато пред теб стои 60 инчов телевизор :)
Сега и аз съм се замислил, дали да си купя една такава игра или не :) Не че имам много свободно време, но е много манияшко. :)






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Това звучи страхотно :))))))
11.03.2011 08:01
Това звучи страхотно :))))))
цитирай
2. анонимен - xrzvCASvzAT
04.07.2011 02:34
Thank God! Someone with birans speaks!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 785766
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930