Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 17:06 - Заслужава ли си?!?
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2286 Коментари: 3 Гласове:
3



Вчера един приятел ми разказа една леко тъжна история за негов приятел.
Неговия приятел е индиец, който преди много години е дошъл да работи в Англия.
Много трудолюбив и умен човек. През целия си живот е работил усилено, взимал е всички възможни допълнителни смени и всичките си пари давал за семейстовто си, за да им осигури добър живот. Дори инвестирал в малък собствен бизнес, само и само да препечели някой лев.
 Всичко вървяло добре. Понатрупак състояние, дори направил голяма сватба на дъщеря си, струваща му около 50000 паунда (110 000 лева).
 Един ден дъщеря му и новия и съпруг му предложили да отидат да се поразходят с колата някъде. Той се съгласил.
 По пътя спрели някъде и му казали, че трябва да си поговорят с него за нещо сериозно.
 Съобщи ли му, че жена му има извънбрачна връзка с друг мъж. Ужас, след 31 години брак. За мъжът  това било като шок, голямо разочарование! Цял живот "бъхтене" за какво?
Та питам аз заслужава ли си? Добротата и загрижеността така ли се отплащат?
Явно хората приемат всички добри неща за даденост и никога не оценяват напълно, човек който допринася тези неща да се случват!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amenda - Не, Асене, не си заслужава!!! Си...
05.05.2010 00:05
Не, Асене, не си заслужава!!! Сигурно и двамата щяха да са много по щастливи, ако той е бил до нея през повечето време. Хубаво, помагал, правил пари, но защо не е спрял навреме? Идеята на семейството и хубавия брак не е да направиш сватба за 110 000 лв. или да осигуриш висок стандарт... Ти запитваш ли се тази жена щастлива ли е била докато той се е блъскал да ги осигури? Не, нали... и винаги така е било- материалното не гарантира щастие, просто са взели погрешното решение, нито той е виновен, че така е разбирал живота, нито тя, че не е поискала да бъде до него... Парите на никого не са купили признателност или щастие...
цитирай
2. newlogic - 2. amenda
05.05.2010 01:15
Всичко е толкова относително и лъжовно. От една страна ако работиш много, за да препечелиш добре и да осигуриш добър стандарт за живот, тогава нямаш много време за любимите хора. Ако пък прекарваш прекалено много време с любимите хора и не работиш достатъчно, тогава пък те обвиняват, че за нищо не ставаш и не мислиш за семейството си. Всякак беля. Аз също съм минал по подобен път. Трябваше да работя усилено, за да успея да подсигуря всичко необходимо за нормален живот на мен и тогавашната ми приятелка, дори гледах всяка свободна минута да прекарам с нея или да организирам нещо за през почивните дни. Но единственото нещо, с което се сбъсквах беше неразбирателство и недоволство. Дали ми е изневерявала или не, незнам, нито пък ме е интересувало. Аз съм доверчив човек и не обичам да ограничавам никой, кой каквото иска това да прави, но да е наясно с последствията си и да може да отговаря за действията си, защото връщане назад няма.
Много хора приемат добрите неща, които им се случват за даденост и не ги оценяват, докато не ги загубят. Това е факт.
Този мъж не е искал да се изфука или нещо подобно с толкова скъпа сватба. Просто я е направил по индийска традиция, както в англия така и в индия. А при техните сватби бащата на булката се "изръсва" здраво, той плаща за всичко.
А повярвай ми, за такива "прогледнали" индийки, парите и благосъстоянието са много важни. Но явно тази жена не се е задоволила с това, което има. Искала е повече и повече. Ама накрая ще си го получи, стига мъжът и да има достатъчно воля, за да предприеме необходимото (в което се съмнявам).
А и за въпроса - защо не е спрял на време? И аз съм си мислил преди по него.
Оказва се обаче, че започнеш ли веднъж няма спиране. Когато работиш усилено, примерно, за да си изградиш име и създадеш клиенти, не може просто така да се откажеш, или да работиш от време на време, особено ако искаш да поддържаш добро име. Никой няма да те търси, ако не си постоянен и коректен в работа си. Или си или не си, това е.
цитирай
3. анонимен - vbDiGpgFjVwFdT
03.07.2011 14:01
Well put, sir, well put. I'll certianly make note of that.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 785714
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930