Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 20:54 - Любовни истории с неочакван край - защо все на мен?
Автор: newlogic Категория: Тя и той   
Прочетен: 13473 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2011 20:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди бях разказал в няколко поста за едно момиче, с което мисех да започна серизна връзка, но въпреки дългите разговори, в които тя ми казваше колко е добра, всеотдайна, вярна и т.н., се оказа, че започна да ме разиграва и да ми върти, както се казва "курвенски номера" :) 
Това естествено не беше приемливо за мен, и след няколко "по-остри" и "сърцераздирателни" разговора, решихме, че няма смисъл дори и да опитваме връзка. 
Тя тогава каза, че приоритетите и са се променили и искала да се концентрира върху ученето и кариерата си, а не да се отдава на сериозни връзки. Разбираемо, казах и упех и след това не съм я търсил повече. Не ми се занимаваше с глупости повече и реших да се оттегля. За мен всичко беше свършило. Но...явно не беше. Историята явно щеше да има продължение...
4 месеца, след последния ни разговор, тя отново се свърза с мен по скайп. Започна отдалече, но в крайна сметка, каза че съжалява за това, което се е случило и начина по-който се е държала и мисли, че ако съм искал, може да опитаме отново. Странно!
Говорихме си няколко часа по скайп онзи ден и така.
На следващия ден, обаче реших да и напиша съобщение във фейсбук, като в него описах всичките "номера" , които ми беше въртяла и обясних, че тогава доста съм се разочаровал и ако ще е така пак, въобще да не ме занимава. 
Тя ми отговори, като в съобщението много се извиняваше за всичко, каза че е имала много проблеми в работата и много стрес, и това я е карало да се държи така и глупости от този сорт. Каза, че по принцип не била такава и т.н. 
Ами, рекох си, ОК, може би наистина е така. Нищо не пречи да и дам втори шанс. Все пак, на всеки му се случва да греши. Аз знам и какво е да имаш стрес и проблеми на работата, защото мойта работа постоянно е такава и знам, че това наистина те кара да се държиш по особен начин. 
 Тя каза, че вече всичко ще е различно, че напуска работа и иска наистина нещата да се получат между нас. Каза, че вече е готова да дойде на гости при мен за 1-2 месеца (понеже аз живея в чужбина), за да видим дали ще се получи. И аз, мека душица, съгласих се...
Купих и билет за самолета, подготвих всичко. Понеже за първи път щеше да пътува, обясних и всичко подробно, за да и е по лесно и така. Почти всеки ден се чувахме по скайп или фейсбук. Приемаше всичко много добре и се вълнуваше от пътуването.
Така дойде датата , на която щеше да пътува. През деня, преди пътуването, се чухме два пъти по телефона, каза че всичко е наред, приготвила се, обменила си малко пари, и чака с нетърпение да дойде следващия ден. Дори каза, че е срещнала един приятел, който ще пътува със същия полет и че вече е много по-спокойна. :)
Супер! Всичко изглеждаше добре, обещаващо. :)
На следващия ден, деня на заминаването, сутринта рано ме събужда смс, който получавам на телефона. Поглеждам сънено...от нея е! 
За мое най-голямо учудване прочитам следното съобщение (цитирам дословно):
"Аз няма да дойда, не искам, свива ми се сърцето. качих се и слезнах от таксито, върнах се. Не мога. Не се сърди, не е нарочно. Ако някога си дойдеш в България, ще опитаме"


 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Това е ужасно,
20.07.2011 12:37
ужасно. Много съжалявам. Ти не го заслужаваш. Поздрави!
цитирай
2. newlogic - 1. troia
20.07.2011 12:47
Благодаря! Така се получава когато се опитваш да си добър с такива хора. Тя дойде при мен и ме помоли да я приема отново, каза ' Мисля, че е крайно време да бъда щастлива'.
И аз, мека душица, се втурнах да помагам за това щастие. И виж какав номер ми спретна. Направо ум не ми го побира.
Ако аз съм се натискал или сам я изкушавал или 'зарибявал' да дойде при мен, бих го разбрал.
Ама няма значение, тази година така или иначе, само такива неща ми се случват. Предателства от приятели, жени, бизнес партньори. Здраве да е, ще го преживеем :)
цитирай
3. анонимен - dqdo
20.07.2011 20:31
kazvam na vsi4ki mladeji 4e istinskata lubov ne e v neta!!!!! tezi jeni sa pa4avri!!!sigurno lubovta e nqkade do teb no ne q vijda6!!!gleda6 ne kadeto trqbva.Izvinqvai ako sam te zasegnal ama staroto znaeee==patilo e
цитирай
4. newlogic - Дядо,
20.07.2011 20:37
Няма за какво да се сърдя, прав си. В нета може да намериш секс, но трудно любов.
Всъщност за хората е много трудно да покажат в действителност нещата, така както ги показват в нета. В реалния живот се иска повече смелост!!! :)
цитирай
5. анонимен - Ей такава ...
21.07.2011 08:36
мърда да я хванеш за косата и ........ синините ще са и най малкия проблем!
цитирай
6. newlogic - 5. анонимен
21.07.2011 10:19
Така е, да...Такива нямат уважение към нищо. Егоисти в чистия вид. Само бой ги оправя :)
цитирай
7. анонимен - prodalji napred
26.08.2011 22:12
tova koeto e stanalo naistina e ujasno no znae6 li az ne sam mn golqma da ti davam saveti no bih ti kazala zabravi q taq pa4a(sory za izraza) mn mrazq takiva kadeto ne znaqt sarbi li gi ili gi boli...6tom si takava dobra du6ica az vqrvam 4e nqkoi den 6te nameri6 istinskata lubov s nqkoe svqstno momi4e koeto 6te te obi4a kakto i ti neq i 6te badete mn 6tastlivi taka 4e prodalji napred i vqrvai 4e nqkade tam te 4aka TVOETO ISTINSKO MOMI4E KOETO TE 4AKA ZA DA TE DARI S LUBOVTA KOQTO ZASLUJAVA6!!!USPEH :*
цитирай
8. newlogic - 7. анонимен
27.08.2011 01:44
благодаря ти за милите думи и за пожеланието. :*
цитирай
9. анонимен - OMG.
21.10.2011 19:40
Ебати КОЗЪТА :@ много е била глупава . Но и ти си имаш вина ; ) щом не сте били заедно още от началото надали е щяло въобще да се получи нещо : )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 785600
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930