Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 22:07 - Sex за първи път
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21952 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прескачам няколко безинтересни връзки и ще ви разкажа за първия път когато правих секс.
Мисля че бях на 17 г, но може и да съм бил на 16 г тогава (не си спомням много добре, но по скоро е било 17).
Със съученици се организирахме да ходим на вила на пампорово. Там освен нашта група имаше и още една група от друго училище, както при тях преобладаваха момичетата за разлика от нас, ние бяхме предимно момчета. И така... Настанихме се ,както подобава и вечерта се събрахме всички накуп в една зала или ресторантче, не си спомням точно и започна купона.
Типично за такова сабиране "на вила" е многото пиене. Аз вече бях понатрупла стаж като "пияч" и попийвах доста за годините си. Та..започнахме да пием с приятели, да си говорим, танцуваме и т.н. 
По някое време вечерта, след като се върнах от дансинга, до моето място беше седнало някое момиче. Запознахме се и се заговорихме. Понеже тя казваше , че може да пие доста и ще ме надпие, та започнахме да се надпиваме. И така пиехме изестно време, успяхме да се напием и двамата, но не знам кой победи, може би равен резултат. 
Решихме да се поразходим малко навън, да глътнем малко чист въздух и да поизтрезнеем малко. 
Поразходихме се и намерихме някакво усамотено място. Започнахме с целувки, опипвания и така за изестно време. Но в планината вечерта става много студено, та не можахме да стоим много навън. Решихме да се върнем на купона, но по пътя вместо в ресторанта , се оказахме в мойта стая...на топло. И всичко започна отначало. Целувки, любовни игри и опити от моя страна да приложа на практика, за първи път, това което бях чел по книги и списания. Малко по малко нещата се получаваха, въпреки трудности като липса на опит от моя страна и солидното количество алкохол в кръвта. Нещата се получиха, или както се казва "излезна ми късмета". Не че е беше добър секс, но все пак...като за първи път добре...:)
След любовната сцена тя реши да се прибере в стаята си, изпратих я. Там бяха нейни приятелки, запознах се стях, но не си спомням много добре дали говорихме много или не. 
Аз предложих да отидем обратно на купона при другите, но те отказаха и аз отидох сам. 
Партито продължи до сутринта, и чак на съмване се прибрахме да поспим няколко часа, преди тръгване. 
Сутринта с онова момиче се видяхме от дълеч, но само се поздравихме с ръкомахане. Дори и не говорихме....
След няколко седмици се засякохме отново в една дискотека, отново на "градус". Познахме се и се "награбихме" отново. Тя каза, че онази вечер и е било хубаво, и ако съм искал да отидем навън някаде , щяла да ми направи "свирка". Е, аз отказах. Бях доста пийнал и не исках да се излагам. :) Така нищо повече не се случи вечерта. 
Сутринта като се събудих обаче, видях че целия ми врат е в "смучки". Ужас. 
Родителите ми имаха с какво да ме базикат през следващите няколко дни...
След това с това момиче не сме се виждали...
Та така за първия път...





Тагове:   sex,   път,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Много смело!
04.10.2010 12:33
Не всеки би споделил нещо толкова лично..и може би затова е най-добре да не се коментира. Поздрави!
цитирай
2. newlogic - 2. троя
04.10.2010 15:46
Споделянето на лични неща може да ни помогне да опознаем себе си. Не би трябвало да се срамуваме дори и от срамни неща. защото те се случват на всички. :)
цитирай
3. troia - Така е,
04.10.2010 15:56
всеки има своите"малки" тайни, но тук риска да не бъдеш разбран или да ти правят саркастични оценки е голям. Някой обичат да се забавляват на чужд гръб, но все пак риска си е твой. Смел си. Не те упреквам, а се учудвам. Желая ти успех!
цитирай
4. newlogic - 4. троя
04.10.2010 16:21
Да, така е. Но тук е отражение на реалния свят. И в реалния свят , човек, в повечето случаи остава неразбран. :)
В реалния свят , обаче е малко по-трудно да говориш за себе си, защото някои реакции на околните , могат да те накарат да спреш да говориш, преди да са изслушали всичко докрай.
Пък и практиката показва, че в повечето случай , хората , които се смеят на чуждите недостатъци и грешки, го правят не зашото те самите са безпогрешни, а за да скрият техните си недостатъци и грешки, или комплекси (нещо като защитна реакция).
Моята идея е да покажа до някъде случки от моя живот, в които ще има похвални неща и срамни неща, а това от своя страна може да помогне на мен и на някой друг, да осъзнаем че сме хора и че на всеки може да се случи всичко. И че не трябва да се срамуваме от грешките и постъпките си, а да се учим от тях и да се стремим да ги избягваме за вбъдеще.
цитирай
5. troia - Аз в реалния
04.10.2010 16:45
си живот съм казвала това което мисля в очите на другите и това което съм и какво? Нищо не печеля, а само ме мислят за странна, луда и т.н. Аз не се променям, хората около мен също..и живота си продължава. Ако споделя тук нищо няма да се промени и аз едва ли. Дано ти да имаш полза от това.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 785317
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930