Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2010 18:27 - Какъв е проблема на повечето момичета и жени?
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7592 Коментари: 17 Гласове:
6

Последна промяна: 17.07.2010 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вече незнам какво да мисля и започвам да се отчайвам.
Немога да разбера какъв е проблема на повечето момичета и жени?
Защо винаги пренебрегват стабилните мъже и се нахвърлят на лошите? Толкова лесно ли се хващат на лъжи? Нищо ли не са научили от толкова много неща изписани и изказани по такива теми? Не им ли свършиха сълзите? 
 Веднъж с една позната си говорихме за по-младите момичета , и тя каза - Най-вероятно младите момичета търсят любов и затова трудно се обвързват.
Може би е права, едни търсят любов, други може би материална изгода.
Но забравят, че тези две неща могат да бъдат много силни оръжия в ръцете на хитър и умел мъж. Той лесно би омаял всяко момиче, което ги търси. Много лесно даже.
И има много мъже, които го правят. Полагат усилия, за да го постигнат, но когато всичко се получи както трябва, получават много голямо "възвръщане" на усилията си .  Вече имат в ръцете си момиче (или жена), с което могат да правят каквото си искат. Изневеряват им, обиждат ги и какво ли още не, а "жертвите" се опитват да хвърлят всички усилия, за да се опитат да възвърнат връзката си към началното състояние, да ги накарат "да ги обича отново" и му предлагат какво ли не.
Смешна работа. А уж претендират да са умни и интелигентни, дори повече от нас мъжете. 
Интересно ми е вие какво мислите!



Тагове:   момичета,   Какъв,


Гласувай:
6



1. анонимен - :)
17.07.2010 18:59
В това отношение май съм мъж... :) Нищо, че природно съм се родила жена... Но пък и доста пъти съм осъзнавала, че съм по-различна, та... Моето мнение не е меродавно в случая.
А защо съм мъж ли? Защото в нас има един, който се опитва да ме накара да го обичам като едно време, а аз се заглеждам по други... Е, засега само със заглеждането си оставам, но... стъпката до изневярата не е много голяма...
цитирай
2. анонимен - аз мисля, че първо
17.07.2010 19:06
трябва да си редактираш текста на постинга - ЗАЛЗИТЕ???
цитирай
3. milamam - В текста, ако сменя местата и на м...
17.07.2010 19:23
В текста, ако сменя местата и на мястото на жена, сложа мъж и обратното, пак ще бъде актуално. Важи еднакво и за двата пола. Тук може би е просто, на какъв човек попадаш.
Поздрави!
цитирай
4. анонимен - zdravei. . . . vinagi. . vinagi. . . ...
17.07.2010 19:29
zdravei.... vinagi..vinagi...moga da razpoznaq koga edin maj me obi4a i e vluben v men...noooooo da ne zabravqme. 4e vse pak az ne sam mlado momi4e a jena... s dosdta nabludeniq i opit...
цитирай
5. newlogic - 1. анонимем
17.07.2010 20:48
Изневярата не характерна само за мъжете, така че не мисля, че ако започнеш да изневеряваш, това ще те направи "мъж".
Когато искаш да изневериш, помисли защо го правиш - дали за себе си ,защото ти се иска или за да нараниш този, който иска да те накара да го обичаш както преди?
Ако е заради теб , добре, ако е за второто, по-добре си помисли добре по въпроса, защото според мен не си заслужава и вместо да се почустваш по-добре, ще ти стане по-кофти!
цитирай
6. newlogic - 2.анонимен
17.07.2010 20:49
Добре мислиш! :)
Сега като е редактирано, какво мислиш като второ?
цитирай
7. newlogic - 3. миламам
17.07.2010 20:53
Да, може би е така до известна степен.
Но според мен не е важно на какво попаднеш. Проблема е много по-глобален и се отнася за начин на мислене.
Хората предпочитат да вярват на лъжи, отколкото на истински неща. Предпочитат да вярват на обещания, вместо да наблюдават действия.
Смотана работа. Но е истина.
цитирай
8. newlogic - 4. анонимен
17.07.2010 20:55
Предполагам, че е така. Но внимавай, че опитът ти лесно може да те подведе.
Отпускаш се да правиш нещо, защото мислиш, че контролираш положението, но ако не
и се отпуснеш прекалено, това може да се обърне срещу теб.
цитирай
9. анонимен - kogato nqkoi te obi4a. . . to prosto ...
17.07.2010 21:02
kogato nqkoi te obi4a...to prosto se use6ta....
цитирай
10. newlogic - 9.анонимен
17.07.2010 21:08
Точно така, съгласен съм с теб.
Това е един от проблема на повечето хора, че не могат да разпознават любовта и хората, които са готови да им я предложат. Затова отхвърлят тази любов и се хващат на лъжите на тези , предлагащи евтини лъжи и удовоствия.
Затова повечето жени (а и мъже), осъзнават всичко много късно и това е големия проблем. А другото лошо нещо е, че не се вслушват в съвети.
Вече много ми е писнало от такива неща. Хора правещи едни и същи грешки, главно от инат. Ама за съжаление нищо не мога да направя, няма и да опитвам повече, защото няма смисъл.

цитирай
11. анонимен - ami az umeq da razpoznavam istin...
17.07.2010 21:11
ami az umeq da razpoznavam istinskata lubov...ako iska6 mi vqrvai samo po edin pogled i jest...
цитирай
12. newlogic - 11. анонимен
17.07.2010 21:39
Много добре!
Тогава, моля те, научи все повече момичета и жени да го правят !
цитирай
13. анонимен - to e do vatre6no use6tane....
17.07.2010 21:51
to e do vatre6no use6tane....
цитирай
14. raders - Ми те като се разгонят и изобщо не ...
18.07.2010 00:05
Ми те като се разгонят и изобщо не мислят. Пък и няма с какво.
цитирай
15. newlogic - 14.
18.07.2010 00:44
:))))))
цитирай
16. ladydream - Аз съм от тези явно мазохистични ...
19.07.2010 10:01
Аз съм от тези явно мазохистични жени, които никога не си научават уроците, признавам. Разбира се, всичко има своя праг на поносимост. В един момент ставаш само наблюдадел и регистрираш животослучванията, без да участваш в играта.И когато отново решиш да рискуваш и да бъдеш сътворител и участник често се случва да нагазиш в познатите блата...Никога не може да бъдеш сигурен в човека до себе си. Дори да преглътнеш разочарованията и да му дадеш шанс да има доверието ти, не означава, че няма да те предаде. Тогава отново губещият си ти...Аз лично не познавам достойни за доверие мъже, ако ми се случи дори не знам дали бих ги разпознала, преди да заживея с тях или преди да изживея достатъчно трудни ситуации в които да не бъда предавана като човек , жена, приятел. Давам и приемам априори този до мен-било то мъж или жена като истински и достоен, докато не се превърна в потърпевша. В аванс не можеш да кажеш кой какъв е, рядко си личи кога е моментна реакция и кога начин на мислене и характер. Мъжете са озлобени комплексари и препатили от гадни жени и когато срещат нужния човек изливат рано или късно цялата отмъстителна помия върху него...Много често това важи и за жените-отчаяни са от поредния фалшив герой и си свалят летвата до минимум и се унижват или целят твърде високо и се превръщат в меркантилни кучки. Ако човек е умерен и не е отмъстителен вероятно много от нещата биха били различни. Усмихнати случвания от мен!
цитирай
17. newlogic - 16. ladydream
19.07.2010 18:39
Когато човек е добър, трудно може да се защити от действията на хора, които се възползват от добротата му. Аз съм забелязал нещо, че когато съм добър и честен с една жена, обикновено бивам пренебрегнат. Явно жените са свикнали да ги лъжат и да им се обещава, а не да им се предлагат реални неща. Може би при някои мъже е същото.
Аз лично вече гледам да не обръщам внимание на такива неща. Давам шанс на човека, с когото искам да бъда , да му покажа какво представлявам и какво мога да направя за нашата връзка (бъдеща). Ако и хареса и иска да продължи, тогава продължаваме нататък, ако ли не, всичко спира. В крайна сметка всичко е въпрос на личен избор.
На сила хубост не става, нали така? Ако не си готов за нещо или си несигурен, или се страхуваш да го направиш, тогава няма смисъл да започваш, защото при първото усложнение ще се предадеш и всичко ще отиде на вятъра. Ако си готов и се отдадеш на шанса, може да постигнеш нещо страхотно и великолепно. Разбира се тук е важно да разбереш, че трябва да следиш как се развива връзката и дали тя наистина ти дава това което си търсил. Ако не ти дава, значи нещо не е наред. Трябва да го обсъдиш с човека до теб и да намериш решение. Ако не можеш да намериш решение, тогава няма смисъл да продължаваш.
Трудно за изпълнение, но не е невъзможно. Аз поне ще продължвавам да опитвам, дано един ден постигна нещо :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 783561
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031