Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2010 12:00 - Помогни си сам, за да ти помогне Господ
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10918 Коментари: 13 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Живял някога един човек, който Господ много обичал и му помагал винаги. Всяко нещо, с което човекът се захващал, имало сполочлив край. И така, той си живял щастливо и безгрижно.
Един ден обаче станало голямо наводнение, близката река започнала да прелива и да залива къщите в градчето.
Всички хора започнали да се спасяват, само нашия човек си стоял спокойно, сигурен, че нищо няма да му се случи.
Нивото на водата започнало да се покачва и той се качил на покрива. Водата продължила да се покачва и достигнала основата на покрива.
 Близо до къщата минала една лодка и извикала човека да се качи, но той отказал с думите :
-Не, няма смисъл да идвам. Мен Господ ме обича и няма да ме изостави. Вие вървете.
Водата се покачила още и достигнала до кръста на човека. Втора лодка минала на близо и го подканила да се качи. Той отново им отговорил:
-Не, няма смисъл да идвам. Мен Господ ме обича и няма да ме изостави. Вие вървете.
Водата се покачила още и достигнала до врата на човека. Трета лодка минала наблизо и го подканила да се качи. Той отново отвърнал:
-Не, няма смисъл да идвам. Мен Господ ме обича и няма да ме изостави. Вие вървете.
Водата се покачила още и вече почти покривала устата на човека. Той вече започнал да се притеснява и започнал да се моли на Господ:
-Господи, защо ме изоставяш в такъв момент. Цял живот ми помагаш и даваш всичко, но сега, когато имам наистина нужда от теб, ме изоставяш....
Изведнъж Господ се появил и му заговорил с човешки глас:
-Е, какво мога да направя аз. Вече три лодки ти пратих и ти отказа да се качиш....

:))))
**********
Живяла някога една много праведна бедна жена. Правела всичко по божиите закони, никога нищо лошо не била правила.
Един ден бедността и дотегнала и тя започнала всеки ден да се моли на Бога:
- Моля те, Боже, помогни ми. Не мога повече да живея бедно. Моля те, помогни ми да спечеля от тотото!
И така всеки ден се молела, в продължение на една година.
Един ден докато се молела, Господ се появил и и заговорил с човешки глас:
-Еее, ама помогни ми и ти малко, отиди да пуснеш поне един фиш....

 



Тагове:   Господ,


Гласувай:
9



1. анонимен - da interesno...
08.07.2010 12:06
da interesno...
цитирай
2. newlogic - :)
08.07.2010 12:09
нали ;)
цитирай
3. makont - Трябва си малко усилие!
08.07.2010 14:19
Бог дава, но в кошара не вкарва! Имаме нужда от помъдряване и твоя постинг работи в тази посока! ( Това е любимия израз на Цв.Цв. - в тази посока, тази сутрин в интервюто по Нова го повтори 4 пъти само за 5 минути). Успешен ден!
цитирай
4. newlogic - 4. makont
08.07.2010 14:35
Съгласен съм! Дори бих казъл трябва доста усилие, особено в началото.
Трябва усилие да се избере целта, която трябва да се постигне, после да се избере правилният път и правилните действия, и след това да се хвърлят всички усилия за постигане на целта.
Началото винаги е трудно, защото трябва да накара да проработи, нещо което досега не е съществувало.
Много хора казват, че трябва да се работи усилено, за да се постигне нещо.
Аз си мисля, че това не е достатъчно, трябва да се работи усилено в правилната посока, защото иначе ще е преливане от пусто в празно, и усилията ще са хвърлени на вятъра.
Или както един мой много любим цитат казва " Успеха идва, когато правиш много правилни неща, през дълъг период от време".
успешен ден и на теб , маконт
цитирай
5. martito - Много верни притчи:)
10.07.2010 11:46
Много верни притчи:)
цитирай
6. newlogic - 6. мартито
10.07.2010 21:01
Едни от любимите ми :)))
цитирай
7. troia - Хубаво е човек да има късмет, но п...
14.07.2010 10:08
Хубаво е човек да има късмет, но понякога се нуждае от помощ от човек до себе си. Ако не може да се справи сам, какво да прави? Бог високо,а цар далеко. Поздрави!
цитирай
8. newlogic - 7.troia
14.07.2010 13:41
"Успехът започва, когато обградиш себе си с качествени хора"
Това мога да добавя ;)
цитирай
9. troia - Съгласна съм, но ако не можеш да се ...
14.07.2010 14:06
Съгласна съм, но ако не можеш да се свържеш с тях? Трябва те да се свържат.
цитирай
10. newlogic - 9.troia
14.07.2010 14:13
Ами това е същото, като да чакаш Господ да ти помогне.
Когато правиш нещо свое, това е твое начинание т.е. главния принос към него трябва да е твой. Затова ти трябва да намериш подходящите хора, които да ти помогнат. Иначе няма да е твой успех, а подарък ;)
цитирай
11. анонимен - :)
31.07.2010 12:50
Говориме си ние, а Господ си знае работата - все лодки ни праща :)
цитирай
12. lzl - Лошо е когато човек живее в заблуда и ...
07.10.2010 23:12
Лошо е когато човек живее в заблуда и не вижда по-далече от себе си, когато влезне в едно русло и не иска да излезе от там...Това ме подсеща и за една притча от Хорхе Букай-"Окованият слон"...
цитирай
13. newlogic - Лошо е също, когато започнеш да п...
07.10.2010 23:19
Лошо е също, когато започнеш да приемаш нещата за даденост. В един или друг момент, кранчето спира и тогава осъзнаваш, че не си имал нищо :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 783710
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031