Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 15:03 - Разходка в Лондон
Автор: newlogic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9872 Коментари: 3 Гласове:
3



Не може да се отрече, че Лондон е един от най-красивите градове в света. За него могат да се чуят много и противоположни мнения, но според мен всичко зависи от това кой по какъв начин го е видял. Има много неща, които могат да се видят , но ако човек е за кратко време в Лондон едва ли ще успее да ги види, освен ако няма кой да го разведе наоколо и да му ги покаже.
Едни от нещата, които ме впечатляват силно в Лондон са неговите паркове и музеи. Мога да ходя там всеки ден без да ми омръзне и винаги ме зареждат с положителна енергия.
 Ще се опитам да направя една кратка разходка в Лондон заедно с вас.
Започвам разходката си от небезизестния Тауър Бридж (Tower Bridge), който е невероятен. До него е разположен и замъка Лондонската кула ( The tower of London), в който е събрана много история и ако имате поне половин ден да отделите, за да го разгледате ще останете силно впечатлени.
image

Величествения Tower Bridge
image

Кулата на Лонон.
Едно от най-прекрасните неща в Кулата на Лондон е кралската съкровищница. Не я пропускайте. Там е забранено да се снима и затова не съм качил снимки. В същровницата се пазят всички корони, жезли, златни мечове, златни посуда и т.н., които са служили на великите аглийски крале. Просто е невероятно. Толкова много злато и диаманти на едно място трудно могат да се видят. Аз през цялато време бях с отворена уста от възхищение, просто невероятно, не може да се опише с думи.
От Кулата на Лондон може пеша да се разходите покрай река Темза, малко по-на запад от Тауър Бридж се намират Лондон Бридж и Милениум Бридж. Кораба Белфаст също е пуснал котва завинаги в близост до Тауър Бридж.
image
Кораба Белфаст
От Лондон Бридж може да се запътите към центъра, като по пътя си не пропускайте Катедралата Сейт Поул. Тя е огромна. Колкото и да се мъчих не успях да направя добра снимка с мойта камерка, затова ще пропусна да я покажа.
Наблизо е и Националната Галерия ( National Gallery) съхраняваща в себе си творбите на много известни художници. На мен лично ми беше скучно да я разглеждам, но пък и аз не разбирам много от изкуство. Успях да видя прословутата картина на Ван Гог - Слънчогледите, тя е и една от малкото, за които съм чувал. Бях изненадал когато я видях, защото очахвах да я видя в някаква едва ли не златна рамка, а тя беше в някаква съвсем обикновена стара рамчица, която сякаш някой си я сглобил саморъчно, по домашно му. :)
image

Националната галерия. Пред нея винаги има много хора, и величествен площад с два големи и много красиви фонтана и много паментици.
Продължаваме към Пикадили Съркъс, Пикадилския цирк :)
Много оживено място. Англичаните имат приказка " Ако стоиш достатъчно дълго време на Пикадили Съркъс, все ще видиш някой познат".
Статуята на Ерос на видно място на Пикадили съркъс и около нея винаги "кържат" млади и влюбени хора.
image
Статуята на Ерос.
Понеже обичам музеите от тук ще се отклоня към Британския музей. В него може да видите всичко, от цял свят. Личи си кой е "грабил" на времето. Половин Египет и половин Африка са в Британския музей. :) Невероятно е, но ако искате да го разгледате ви трябва минимум 1 ден. Мен най силно ме впечатли помещението с мумии и подобни от египет, дори и пословутата "книга на мъртвите" е там, мумията на Иманхотеп (май така се пишеше, ама може и да бъркам).
image

И докато съм на вълна музеи не мога да спомена Националния Исторически Музей. Това ми е любимия музей. Вътре може да се намерят препарирани всякакъв вид животни от насекомите до китовете. Има и вкаменелости на динозаври. Аз имах късмета, когато отидох за първи път да попадна на специално изложение на динозаври. Имаше кости, яйца, макети на всякакви видове динозаври. Страхотно.
За този музей на мен не ми стигат и 2 дни да го разгледам, винаги има какво още да се види. Освен животни има и голяма стая с най различни камъни, минерали и дори метеорити.
Една част от музея е отделена и на земята. На входа на тази зала влизаш чрез ескалатор в един макет на Земята и преминаваш през него, като вътре е описано какво се съдържа в различните слоеве. Като преминеш през нея влизаш в огромна изложена зала, в която са показани всякакви неща свързани със Земята - камъни, симулации на природни бедсвия, абе всичко. Интересно е когато си на симулатора на земетресение - стоиш си на една платворма в стаичка, направнеа като магазин. След известно време платформата започва да се люлее и ти усещаш на живо, как е по време на земетресение.
image
Националния исторически музей (National History Museum)
Много близо до националния исторически музей са Научния музей (също страхоте) и Музея на Виктория и Алберт, който е посветен на изкуството, и в който могат да се видят невероятни скулптори, картини и най-различни неща. В научния музей, може да минете през историята на техниката и технологията. За хора като мен това е рай, има всичко - от първите изобретения до съвремени технологии. Едно от най-впечатлявашите неща е енда от първите сувалки кацнали на луната. Ако я видите, никога няма да предположите, че това нещо е било в космоса и е кацнало на луната. Изглежа много примитивна :)
Е, това е една разходка в Лондон през моя поглед.
Хората, които познават или са били в града ще забележат, че пропускам най-известните "атракциони", но това е умишлено. Може би в друг постинг. :) Ако се питате кои са те - ами Дворците - Бъкинганския дворец, Двореца на кралица Виктория с кръглото езеро в парка до него, Музеят на мадам Тюсо (най-известната атракция, аз лично незнам какво толкова и харесват хората), Парковете - Хайд парк, Реджънс парк, Сейт Джемс парк и др. , Уестминстърското абатсво, уестминстърската катедрала, парламента и окото на Лондон и много др.
Надявам се да ви е харесала.




Тагове:   лондон,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nobleman - Супер!
27.02.2010 21:28
Супер! Поздрави!
цитирай
2. newlogic - Благодаря
28.02.2010 11:46
Благодаря
цитирай
3. lzl - Невероятна архитектура. . . Стр...
09.10.2010 01:15
Невероятна архитектура...Страхотна виртуална разходка...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: newlogic
Категория: Тя и той
Прочетен: 785328
Постинги: 181
Коментари: 1188
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930